14 Mart 2012

Bu adama dikkat

"Eflatun" sanırım fazla bilinmiyor, çok yazık... Adam okadar duygulu yazmışki şarkılarını, sözleri acayip hoş... Parçaların altyapıları ve kullandığı enstrümanları harmanlayışı da ayrı ilgimi çekiyor. Buarada 2010 çıkışlıydı sanırım Eflatun ve kendi albümünün güzelliği yanısıra Gülben Ergen'in son albümündeki Vıdı Vıdı, Mahsusçuktan, Masal Olalım, Burcu Güneş'İn de Oflaya Oflaya parçalarının da sahibidir kendisi. Ben dinliyorum, siz de bi kulak gezdirin..
Hadi kalın sağlıcakla..

( Birkaç tane daha ekliyim dedim.. Sesin huzuruna bakarmısın yahu. =))












4 yorum:

  1. çok ilginmiş :) ben pek müzik dinlemem ama sain ve dingin bir havası mı var ne:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, bu tarz farklı seslerle ilgiliyimdir, kulağınıza sağlık sizin de =)
      Sevgiler

      Sil
  2. "ayaklarım kırık dökük şimdi"
    bu yaz balıkesir'de ayaklarımı bıraktıran şarkıdır, sestir, tektir kendisi.
    onu dinleyen birini bulmak beni nasıl iyi etti!

    YanıtlaSil
  3. Zedka eyw cansın! =) ben de acaip memnun oldum, hoşgelmişsin.
    Görüşmek üzere

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...