9 Mart 2012

Bu havalar başka hocam..

Merhabalar;
 

El uğraşı anlamında herhangi bişi paylaşmıyorum diye boş duruyorum sanılmasın lütfen, çalıştığım ve sadece akşamları bişilere vakit bulabildiğim için paylaşımlar da dolayısıyla gecikmiş oluyor.

Şu sıralar aplike yöntemiyle şirin olacağını düşündüğüm bi amerikan servis takımıyla uğraşıyorum, öncelikle onu bitirip daha sonrasında kedili etamin panoma devam edicem zira araya başka işler girdiğinden onu yarım bırakmıştım... Ha bi de anneciğimle ortak yapımımız  olan  patchworklü etaminli bi çocuk yorganı projemiz var, aralardaki etamin işlemeleri benden , onları kumaşlarla patchwork yöntemi ile birleştirip finişlemek annemden. O da çok hoş olucak, göstericem size de =) İşte bunları sıraya koyalım derken zaman geçiyor..

Müzik paylaşımına da biyandan devam etmek istiyorum. Yiruma abimiz,  Koreli çok beğendiğim bi piyanisttir, daha önce sizin de çok beğendiğiniz bi parçasını paylaşmıştım, devamını getirmek istedim ve sanırım buaralar duygusal havalardayım...
 

Saygılar efenim görüşmek üzere...




5 yorum:

  1. replay replay replay...

    Tekrar tekrar dinledim, huzur veriyor.

    YanıtlaSil
  2. İşlerini merakla bekliyorum, eminim çok güzel olucaklardır.

    İlk kez dinliyorum bu sanatçıyı. Büyülü bir parça. Tskler..

    YanıtlaSil
  3. Nalan hanım ve Aslı hanım ; Benim de her dinlediğimde resmen içim acır..
    Kulağınıza sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Neden Gökçe? (Bu arada bana ismimle hitap edersen kendimi daha gencecik hisseder ve mutlu olurum:))) aslıya da aslı de değil mi aslı? veya ben sana Gökçe hanım diyeyim ayy iyice karıştırdım konuyu.) ben yiruma'yı dinlerken neden için acıyor diyecektim. hele şükür yazabildim:)

    YanıtlaSil
  5. ahahaha anladım ben...Aslında ben çok samimi bi insanımdır fakat işte internet aleminde olduğumuzdan ve aradaki (sanıyorumki hatta kesiin öyledir azdır=)) yaş farkından kaynaklı saygıda kusur etmek istememiştim Nalan Hanımcığım =) ama tabi nasıl arzu edersen buarada (bak hemen ağız değiştiririm, az diilim ben hani..=))

    Her melodi her bünyede farklı hisler uyandırır ya , bende de öyle bi hissiyatı var, e geçmişin de etkisi vardır herhalde ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...