5 Mart 2012

Cafe de Beyoglu

Selamlaaar tekrar;

Kulak detoksuna devam...Bu ikiliyi radyocu Arzu Çağlan çok kullanır. Saçma sapan müziklerin dinlendiği şu günlerde kulaklarımızın ne günahı var, onların da yenilenmesi, kendine gelmesi lazım, oyüzden devam diyorum...

Sizlere yeni çıkan, inanılmaz hoşuma giden enstrümantal bi albümü tanıtmak istedim naçizane... Geçtiğimiz pazar günü İstanbul'da hava gayet hoştu, e yürüyüş yapmak lazımdı, en yakındaki AVM'ye kadar yürüdüm, gelmişken D&R'ı da bi gezmeliydim. Buarada kendimi kaybettiğim yerlerdendir Mudo ve D&R. Gezinirken fonda çaldıkları albüm  dikkatimi çekti, nedir diye sorduğumda bu albüm olduğunu öğrendim baya da mutlu oldum (Bu tesadüfi karşılaşmalar ve yeni katkılar okadar hoşuma gidiyoki!)  ... "Cafe de Beyoğlu" . Kısacası albüm, ağırlıklı olarak eski pop, birkaç da türk sanat müziği parçasının keman ve piano ile coverlanmasından oluşuyor.. Eski pop parçalarının bu yorumuna bayılıcaksınız, zaten türk sanat müziğinin de yeri apayrıdır bende. Aşağıda bi tanesini video olarak ekledim demo niyetine kulak gezdirebilirsiniz. Albümün üzerinizde karaoke etkisi yaratması da çok olası tabi...  Neyse, çok modern ve sıcak bi albüm olmuş, artık zevkime güveniyorsanız kesinlikle dinleyin derim ;)

Saygılar efendim..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...