7 Ağustos 2012

Piruze - Sinan Akyüz



Kitapsız zamanın asla geçmez, hergün okuğum bir kitap mutlaka olur, ama zaman darlığından dolayı her okudğum kitabı buraya yorumlayamıyorum yada erteliyorum da diyebiliriz. Bloğumun asıl amacı işlemelerim esasen ama arada da ktaplarımı paylaşmak hoş oluyo.

En son Sinan Akyüz'ün Piruze kitabını okudum, çok etkilendim, okadar akıcıki. Ben kitap yorumu paylaşımında arka kapak yazısı koymaları falan sevemedim. Nette heryerde var okuyabilirsiniz, ben burda kendi yorumlarıma yer vermek istiyorum...Neyse, acaba noldu diye diye hemen bitirmişim kitabı. Ailevi sebeplerden dolayı Şam'a yolu düşen Piruze'nin dramatik yaşam öyküsü..Özellikle son sayfada sizin de eminim gözleriniz dolucaktır.

Tanıdığım kadarıyla Sinan Akyüz yaşanmışlıklara adamış kendini, genelde gerçek öyküler yazıyo ve çok da tutuyo. Ben çok sevdim ama biyandan da tabiki üzüldüm yaşananlara, gerçek hikaye olması etkiyi fazlasıyla arttırıyo. Okuyun diyorum, kitap okumaya sıcak bakmayanları bile kıskıvrak yakalar bu kitap ben size diyim...Sevdiğim görselleri kitap ayracı haline getirmekten de ayrıca hoşlanırım...

Ozaman bi de burdan yakalım..Kulak detoksumuza Sıla'nın bu albümüyle devam edelim, bu albüm çok hoşuma gitmişti. Varolan parçalarını farklı soundlarla çalmışlar.



2 yorum:

  1. Bu kitabı çok merak ediyorum ve satın alıp, deli gibi okumak istememe rağmen hiç yüzüm yok :( Çünkü sırada, tarafımca okunmayı bekleyen o kadarrr çok kitap var ki :(
    Yorumların, kitabı anlamama epey yardımcı oldu, paylaşım için teşekkürler tatlım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Düş Kızı, benim de kütüphanemdekilerin haricinde liste halinde biçok kitabım var..Sana da iyi okumalar diliyorum, sağol yorum için.
      Sevgiler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...