10 Ocak 2013

Site İnceleme...

Selam a dostlar;

Size yeni tanıştığım bi siteden bahsetmek istiyorum ufaktan. İndirimlr.com....
İlk defa bu tarz bi site görüyorum. Bak şimdi, sen online alışveriş sitelerini tek tek geziyosun dimi, nerde hangi markalar, modeller,  hangi indirimler  var diye, hatta bazen kaçırdığın fırsatlar oluyo, tamam işte bu site de sen helak olma diye bütün fırsatları derleyip ayağına getiriyo, asıl hoşuna giden de bu oluyo. Tüm alışveriş siteleri hakkında bilgi de veriyo. B
iraz inceledim gayet de rahat bi kullanımı var,  ayrıeten sitede blog kısmı da bulunuyo, ordan da güncel yenilikleri takip edebiliyosun, genel olarak hoşuma gitti, kolaylık sunuyo biçok yönden, ben takıldım, sizle de paylaşıyım istedim, bi uğrayın derim. İndirime kim hayır der Allasen!

Hadi kalın sağlıcakla..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...