3 Mayıs 2013

Kısa bi ara...

Eveeeet güzel insan!
Yaz geliyo, güneş yakıyo, çeşitli güzelliklerin sinyali verildi bile...Biraz şu sıra uğraştıklarımdan bahsediyim istedim...


Şuı meşhur şablonu bilirsiniz muhtemelen. Aile dostumuzun doğucak torunu için ben de bi ele alıyım bakayım dedim, şirin hoş bişi, tavsiye ederim. Bittiğinde hediyeyi sunuş şeklimi de bildiririm size.

Şu sıra kitaplarla da haşır neşirim, gönül açıcı, hoş havalarda pencerenin önündeki,kitap okumalara doyum olmuyo hakkaten.

                                     

Kulak detoksumuzu nicedir yapmıyodum, ondan mütevellit hayatımın soundtracklerinden biriyle veda ediyorum.

Hadi kalın sağlıcakla.

14 yorum:

  1. Etamin çok şeker, renkleri çok güzel, ellerine sağlık, son halini de görürüz eminim öylesi çok daha güzel olacaktır, ben de bayılıyorum yeni doğacak bebeklere böyle el emeği bişeyler hazırlamaya ;)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle, hatta insanlra hediye yapmaktan kendime vakit ayıramıyorum, he şikayetçi misin diye sorcaksın, asla tabiki, bu yaptığımız uğraşlar şuanki zamanda esasen en kıymetli ve orjinal hediyeler oluyo, karşı tarafta unutulmicak bi izimiz olmuş oluyo. Daha ne olsun..Saol zarif yorumun için.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Gökçe,

    Yazım tarzımdan yorum bırakmıyorum yazılarınıza.(Benim ağdalı laflarım , fazlaca felsefik olabilecek yaklaşımlarım nedeniyle sıkıcı olurum diye)

    Ancak siz benim karasularıma ayak basmışsınız; hoşgeldiniz :D
    Çarpı işi için seçtiğiniz desen ve renkler çok güzel. Üstelik bir de inci gibi sıralamışsınız çarpıları, içtenlikle tebrik ederim.

    Güzel bir haftasonu dileklerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nurdan Hanım,

      Öncelikle aşkolsun demek isterim, bu blog alemi sizler gibi değerli insanlarla anlam kazanıyo, lütfen öyle düşünüp üzmeyin beni..

      Gündelik hayatımda türkçeyi özenli ve düzgün telaffuz etmenin yanı sıra esprili bi kişiliğim de vardır. Bu platformda da daha çok bu yönümü ortaya koymak, bi anlamda güncel hayatın stresinden dostlarımı, kendimce naçizane, ayrıştırmak istedim. Umarım başarıyorumdur tabi. =)

      Zarif yorumunuz için teşekkür ediyorum, kendimce bi hobiye adadım kendimi, takdir de görüyosam ne mutlu bana.

      Sevgiler saygılar.
      Gökçe

      Sil
  4. Çok tatlııı :) eline sağlık..

    YanıtlaSil
  5. bu meşhur şablon benim elimde de mevcut ve iki günüdür bakışıp bakışıp duruyoruz kendileriyle :)

    sizin de işlemeniz pek bir zarif duruyor , ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. oh..bir kanaviçe sever daha keşfettim..kolay gelsin,harika işler yapmışsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolasın Elmalı Kurabiye, hoşgelmişsin çok sevgiler.

      Sil
  7. Merhaba. Paylaşımlarınızı zevkle takip ediyorum. Kanaviçe desenleriniz çok güzel. Bende yapma hazırlığındayım. Acaba şemalarını paylaşırmısınız. Mesela fincandaki kedi, baykuşlar, bu cici elbise, geyşa ve geyşa başı gibi:) Çok teşekkürler. Sevgiler
    www.hayatduruyla.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar,saolunuz,tabi en kısa zamanda seve seve yardımcı olmaya çalışıcam. Görüşmek üzere.
      Çok sevgiler

      Sil
  8. Merhaba öncelikle kanaviçe sever olarak yaptıklarınıza bayıldım ama bu cici elbise bi harika olmuş bnde yapıp yeni doğum yapmıi arkadasıma vermek istiyorum şemasını gönderebilir misinz acaba?

    YanıtlaSil
  9. Merhaba. İnternette çarpıişlerine bakarken sizin blogunuza rastladım ve uzun zamandır aradığım bu cici elbiseyi buldum. yeni doğum yapmış arkadaşıma yapmak istiyorum rica etsem şemasını ve renklerini gönderir misinz? Gönderirseniz ne kadar mutlu edersiniz tahmin edemezsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, çok teşekkür ediyorum zarif yorumlarınız için. Keşke bi de mailinizi iliştiriverseydiniz biyerlere ne de iyi olurdu =)
      Çok sevgiler.

      Sil
    2. haklısınız:) sakbiyik9@gmail.com
      teşekkür ederim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...