7 Ağustos 2013

Véronique Enginger Tasarımlarından

Selam Dostlar;

Baya hayırsız çıktım, çok boşladım buraları. Sırf üşengeçlik inanınki. Alenen de yazıyorum, ele veriyorum kendimi ama gönül koymayın lütfen, işler bitmiyoki. Neyse.

Ne zamandır aklımda olan bu Helene Le Berre tasarımlı görseli işlemek istiyordum. Birkaç hafta önce
ele aldım ve bi mağazada görür görmez kaptığım çerçeveme yerleştirdim. Güzel bi işbirliği oldu sanırım. Beğenilerinize sunuyorum.




Çalışma DMC iplerle, 28 ct. Etuval Keten üzerine işlendi.


Yaklaşan Ramazan ve Şeker Bayramınızı da bu vesile ile kutlamış olayım, huzurlu, dopdolu bi bayram olsun hepimiz için ve hiç bitmesin, Pazartesi olmasın mesela, Salı olmasın, şirkete gidip sendromun dibine vurmayalım... Ya da olsun ya, gün başlangıçlarında güler yüzle "günaydııın" diyenlerimiz eksik olmasın hayatımızda. Bak güzel temenni de bulundum taktir et. =)



Hadi kalın sağlıcakla..
Sevgiler, saygılar.

8 yorum:

  1. Çok zevkli bir çalışma olmuş Gökçe; ellerinize sağlık.
    Sevgiler ve iyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nurdan Hanım, iyi bayramlar diliyorum ben de, yanaklarınızdan öpüyorum.

      Sevgiler Saygılar.

      Sil
  2. Şu ya da bu sebeplerle ne zaman bloglarımızı boşlasak hep bahanelerin arkasına sığınırız, o oldu bu oldu der dururuz ama sen olayı gerçek bir çerçeveden direk özetlemişsin, "sırf üşengeçlik" :)))) Şapkam da yok ki şapka çıkarayım sana:) Çarpı işin ise her zamanki gibi müthiş görünüyor Gökçe'cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Nalan, dimi ama, bilirsin içtenimdir yazımda da olduğu gibi =) sen de herzamanki gibi zarifsin, çoook öperim, sevgiler saygılar.

      Sil
  3. Çok hoş olmuş eline sağlık! :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar elinize sağlık çok güzel olmuş. Bir şey sormak istiyorum. Veronique Enginger'in çarpı işi kitaplarını nereden bulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, sağolun ... Çarpı işi kitaplarını yurtdışından getiren sitelerden edinebilirisiniz, amazon.com gibi mesela. Yada internette hummalı araştırmalar sonucunda bulabilirisniz. Kitaplar ağır dökümanlar olduklarından paylaşması da zor oluyor haliyle, arzu ettiğiniz bi şablon varsa yardımcı olmaya çalışırım.

      Çok sevgiler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...